System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Międzychód: Budowa Sali szkoleniowej dla strażaków OSP w budynku świetlicy wiejskiej w m. Radgoszcz Etap I.
RII. 271. 6. 2016 Międzychód dnia 11.04. 2016 r.
Międzychód: Budowa Sali szkoleniowej dla strażaków OSP
w budynku świetlicy wiejskiej w m. Radgoszcz – Etap I.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: GMINA MIĘDZYCHOD, ul. Marszałka Piłsudskiego 2,
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 95 7488100, faks 95 7488134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa Sali szkoleniowej dla strażaków OSP w budynku świetlicy wiejskiej
w m. Radgoszcz – Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu
technicznego.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą:
Budowa Sali szkoleniowej dla strażaków OSP w budynku świetlicy wiejskiej
w m. Radgoszcz – Etap I.
Zakres rzeczowy Etapu I w/w zamówienia obejmuje wykonanie min.:
|
A. wykonanie fundamentów (ręczne wykopy, wykonanie podkładów betonowych, wykonanie stopy
fundamentowej, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, przygotowanie i montaż zbrojenia, zasypanie
wykopu, wywóz ziemi samochodami samowyładowczymi),
B. wykonanie schodów stalowych (wykonanie schodów wejściowych zewnętrznych z konstrukcji stalowej,
pokrycie pomostów oraz schodów z blach żebrowanych, wykonanie i montaż balustrady schodowej,
mocowanie konstrukcji schodów do fundamentów),
C. wykonanie stropu żelbetowego (wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł, przygotowanie i montaż
zbrojenia elementów budowli z prętów żebrowanych o śr. 8-14 mm, wykonanie stropu żelbetowego o
grubości15 cm),
D. wykonanie ścian (wykucie ścian pod otwory drzwiowe oraz do kratek wentylacyjnych, obsadzenie kratek
wentylacyjnych, wykucie bruzd poziomych w ścianach z cegieł, dostarczenie i obsadzenie belek
stalowych do INP140 mm, wykonanie ścianek działowych z płyt gipsowo-kartonowych na rusztach
metalowych),
E. wykonanie i montaż stolarki (montaż skrzydła drzwiowego zewnętrznego, rozebranie uwarstwień
konstrukcji dachowej, montaż okien dachowych, uzupełnienie pokrycia dachu po montażu okien),
F. roboty wykończeniowe (okładziny stropów płytami gipsowo-kartonowymi na ruszcie pojedynczym, mocowanym do podłoża, metalowym z kształtowników CD i UD, wykonanie izolacji cieplnej i przeciwdźwiękowej z wełny mineralnej o gr.15 cm poziome układane na sucho – jedna warstwa),
Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w przedmiarze robót, projekcie budowlanym oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącym załączniki do SIWZ.
Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych dotyczy całości zadania inwestycyjnego.
Przygotowując ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia tj. etapu I – go, należy odnieś się do zapisów dotyczących wykonania i montażu schodów zewnętrznych, robót fundamentowych, wykonanie stropu żelbetowego, ścian działowych, montażu drzwi zewnętrznych, okien dachowych , okładzin stropów płytami gipsowo-kartonowymi oraz izolacją cieplną i przeciwdźwiękową.
Zamawiający we wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, w których są podane nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe oraz wymagany standard, dopuszcza zastosowanie materiału, urządzenia, sprzętu równoważnego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust 1, pkt. 6 ustawy Pzp. Roboty budowlane uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45000000-7 Roboty budowlane
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin zakończenia robót budowlanych, potwierdzony zgłoszeniem przez Wykonawcę o gotowości do
odbioru robót – do dnia 31.08.2016 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium:
Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, dołączonego do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, dołączonego do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia z art. 22 ust.1 Ustawy Pzp, dołączonego do oferty na zasadzie spełnia-nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr.4 do SIWZ,że dysponuje osobą odpowiedzialną za prowadzenie robót : (kierownik budowy branży budowlanej, uprawnienia konstrukcyjno budowlane).
Wykazana przez Wykonawcę osoba winny posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na
sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000,00 zł.
III.3.6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – oryginał dokumentu.
Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: zakres kto jest podmiotem, zakres zobowiązania, w jaki sposób będzie ono wykonywane i jakiego okresu dotyczy.
Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne:
Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie „spełnia”/ „nie spełnia”.
Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22
ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przekłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował Wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust.1 pkt. 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej
Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania
potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy
przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o
udzielenie zamówienia albo składania ofert.
* Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do
grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
CENA 90 % - 90 pkt.
OKRES GWARANCJA JAKOŚCI 10 % - 10 pkt.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Rozdz. XVI SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:www.bip.miedzychod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt.I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:
28.04.2016 r. godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w
Międzychodzie ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - pokój nr 101 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.4.18) Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 11.04.2016 r.
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ.doc (DOC, 182KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-04-20 10:36:11 | 182KB | 16 razy |
2 | Załączniki nr 1-6.doc (DOC, 85KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-04-20 10:36:28 | 85KB | 42 razy |
3 | Załącznik nr 7.doc (DOC, 98KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-04-20 10:37:02 | 98KB | 23 razy |
4 | Załącznik nr 8.zip (ZIP, 63.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-04-20 10:37:57 | 63.KB | 15 razy |
5 | Załącznik nr 9.zip (ZIP, 975KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-04-20 10:38:39 | 975KB | 13 razy |
6 | Załącznik nr 10.pdf (PDF, 164KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-04-20 10:38:54 | 164KB | 224 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | BIP Wyjaśnienia nr 1 do SIWZ.doc (DOC, 33.KB) | 2016-04-26 08:38:47 | 33.KB | 996 razy |
2 | BIP Wyjaśnienie nr 2 do SIWZ.doc (DOC, 23.KB) | 2016-04-26 08:38:59 | 23.KB | 738 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Ogłoszenie o wyborze.doc (DOC, 26.KB) | 2016-05-04 08:34:07 | 26.KB | 777 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 20-04-2016 10:36:11 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 11-04-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 04-05-2016 08:34:07 |