System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Międzychód w roku 2016.
RII. 271.1.3. 2016 Międzychód 2016-01-05
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU (O WSZCZĘCIU POSTĘPOWANIA)
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania o cenę
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 30.000 euro na wykonanie robót budowlanych w
zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Międzychód w roku 2016.
Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Tekst jednolity Dz.U.z 2015 r, poz. 2164 ze zmianami) Gmina Międzychód zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Międzychód
Ul. Marszałka. Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
www.miedzychod.pl
gospodarkakomunalna@miedzychod.pl
Godziny urzędowania od 8:00 do 15:00
2) Określenie trybu zamówienia:
Zamówienie o wartości szacunkowej poniżej równowartości kwoty 30.000 euro w trybie zapytania o cenę.
3) Określenie przedmiotu :
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych masą mineralno-asfaltową na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Międzychód w roku 2016.
Szczegółowe warunki i zakres robót zawiera Specyfikacja Techniczna (zał. Nr 6 do n/n ogłoszenia).
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających art.67 ust 1, pkt. 6 ustawy Pzp.
Kod CPV zamówienia: 45233142-6- roboty w zakresie naprawy dróg
4) Termin wykonania zamówienia: do dnia 31.12.2016 r. sukcesywnie wg potrzeb Zamawiającego.
5) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy ,którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem,
- Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,( minimalne wymagania sprzętowe: piła mechaniczna, walec wibracyjny , samochód samowyładowczy , recykler do przygotowania masy i możliwość korzystania z wytwórni stacjonarnej)
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
- udzielą co najmniej 1 rocznej gwarancji na wykonane roboty
- zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówienia na roboty o podobnym
charakterze , wartości i zakresie co przedmiot zamówienia.
- złożą formularz ofertowy
- dołączą wymagane dokumenty i oświadczenia,
- spełniają inne wymagania określone w n/n ogłoszeniu.
6) Oferta winna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy wg wzoru druku stanowiącego zał. nr 1 do n/n ogłoszenia
- oświadczenie wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do n/n ogłoszenia
- wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 zamówień na roboty podobnym charakterze , wartości i zakresie co przedmiot zamówienia wg wzoru
druku stanowiącego załącznik nr 3 do n/n ogłoszenia
- wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje Wykonawca, wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do n/n ogłoszenia
- wypełniony formularz cenowy /tabela elementów rozliczeniowych , wg wzoru druku stanowiącego zał. nr 5 do n/n ogłoszenia.
Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść opisu przedmiotu zamówienia. Zmiana zostanie doręczona wszystkim Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu.
Podane przez Zamawiającego ilości w formularzu cenowym są ilościami przewidywanymi do wykonania. Łączna kwota brutto podana przez Wykonawcę w formularzu cenowym służyć będzie do porównania i oceny złożonych ofert w kryterium : cena.
Za wykonanie przedmiotu zamówienia Zamawiający zapłaci wynagrodzenie ustalone na podstawie ilości rzeczywiście wykonanych i odebranych robót oraz przy zastosowanych cenach jednostkowych podanych przez Wykonawcę w złożonej ofercie.
7)Każdy Wykonawca przedkłada tylko jedną Ofertę. Zamawiający nie dopuszcza
możliwości składania ofert wariantowych. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane
z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium : Cena
Waga: 100 %
9) Miejsce i termin składania ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
Pokój nr 101 /sekretariat/
do dnia 2016-01- 12 do godz. 12:00
10) Miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
Pokój nr 100
dnia 2016-01-12 o godz. 12:30.
11) Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim, pismem czytelnym.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwo lub umocowania prawnego.
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści zapytania ofertowego
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.
- Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
- Wszelkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany, będą podpisane przez
osobę podpisującą ofertę.
-Wykonawca winien umieścić ofertę w jednej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i
adresem Wykonawcy, która będzie zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w pkt.1
i winna posiadać oznaczenie:
„Oferta na remont cząstkowy nawierzchni na drogach gminnych na terenie Miasta i Gminy Międzychód ” - nie otwierać przed godz. 12:30 dnia 12.01.2016r.
13. Opis sposobu obliczenia ceny:
- Cena oferty zostanie wyliczona przez Wykonawcę w Tabeli elementów rozliczeniowych
i przeniesiona do Formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszego ogłoszenia
- W formularzu oferty Wykonawca określi cenę netto i cenę brutto oraz podatek VAT
z dokładnością do 0,01 PLN.
- Cena oferty zawiera pełen zakres prac objętych zamówieniem.
- Cena winna być wyrażona w złotych polskich.
- Ceny jednostkowe określone przez Wykonawcę zostaną ustalone na okres ważności umowy i nie będą podlegały zmianom.
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Załączniki nr 1-5.doc (DOC, 137KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-01-05 09:22:08 | 137KB | 3 razy |
2 | Załącznik nr 6.doc (DOC, 106KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-01-05 09:22:39 | 106KB | 3 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 05-01-2016 09:22:08 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 04-01-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 05-01-2016 09:23:32 |