System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Iczka i ul. Rolnej
RII. 271. 7. 2016 Międzychód dnia 19.05. 2016 r.
Międzychód: Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Iczka i ul. Rolnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzychód, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 95 7488100, faks 95 7488134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Iczka i ul. Rolnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Iczka i ul. Rolnej. Przewidywany zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie min.:
A. przy ul. Iczka: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe (usunięcie ziemi urodzajnej, rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, rozebranie obrzeży, rozebranie chodników, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej oraz elementów betonowych), - podbudowy (mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości, wykonanie podbudowy z chudego betonu oraz kruszywa łamanego), - elementy ulic (wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników betonowych, regulacja pionowa studzienek), - nawierzchnie ( wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm - ok. 274,2 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm na zjazdy - ok. 42,0 m2 - odwodnienie (wykonanie odwodnienia - ruszt z żeliwa - ok. 7,0 mb
B. przy ul. Rolnej: - roboty pomiarowe - roboty rozbiórkowe (usunięcie ziemi urodzajnej, rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, rozebranie obrzeży, rozebranie chodników, rozebranie nawierzchni z kostki betonowej oraz elementów betonowych, ścinanie drzew w ilości 10 szt, karczowanie drzew, wywożenie karpiny, gałęzi oraz oczyszczenie terenu), - podbudowy (mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości, wykonanie podbudowy z chudego betonu oraz kruszywa łamanego), - elementy ulic (wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników betonowych, montaż obrzeży betonowych, regulacja pionowa studzienek), - nawierzchnie ( wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm - ok. 171,5 m2, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej gr. 6 cm - ok. 245,0 m2 - materiał inwestora, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm na zjazdy - ok. 32,5 m2 - odwodnienie (wykonanie odwodnienia - ruszt z żeliwa - ok. 22,5 mb), Przewidywany zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
Zamawiający we wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, w których są podane nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe oraz wymagany standard, dopuszcza zastosowanie materiału, urządzenia, sprzętu równoważnego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust 1, pkt. 6 ustawy Pzp. Roboty budowlane uzupełniające stanowiące nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233222-1 roboty budowlane w zakresie chodników
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin zakończenia robót budowlanych, potwierdzony zgłoszeniem przez Wykonawcę o gotowości do odbioru robót - do dnia 31.08.2016 r.
Okres Gwarancji Jakości - Wymagany przez Zamawiającego: - minimalny okres gwarancji 3 lata od daty odbioru robót.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie robót : (kierownik budowy branży drogowej). Wykazane przez Wykonawcę osoby winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
* III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 200.000 PLN,
III.3.6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: zakres kto jest podmiotem, zakres zobowiązania, w jaki sposób będzie ono wykonywane i jakiego okresu dotyczy.
Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie „spełnia”/ „nie spełnia”. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przekłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował Wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy Przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. * Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- wypełnione Tabelaryczne zestawienie kosztów budowy wg. załącznika nr 9 do SIWZ. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
CENA 90 % - 90 pkt. OKRES GWARANCJI JAKOŚCI 10 % - 10 pkt.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Rozdz. XVI SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt.I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.06.2016 r. godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - pokój nr 101 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.4.18) Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 19.05.2016 r.
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY |
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ - Przebudowa chodników przy ul. Iczka i Rolnej.doc (DOC, 184KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:25:57 | 184KB | 84 razy |
2 | Załącznik nr 1-6 do SIWZ - Przebudowa chodników przy ul. Iczka i Rolnej..doc (DOC, 85KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:26:46 | 85KB | 73 razy |
3 | Załącznik nr 7 do SIWZ - projekt umowy.doc (DOC, 127KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:27:00 | 127KB | 88 razy |
4 | Załącznik nr 8 do SIWZ Przedmiary robót- chodniki.pdf (PDF, 213KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:27:16 | 213KB | 88 razy |
5 | Załącznik nr 9 - Tabelaryczne zestawienie kosztów.doc (DOC, 30.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:27:48 | 30.KB | 76 razy |
6 | Załącznik nr 10 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 630KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:28:17 | 630KB | 66 razy |
7 | Załącznik nr 11 do SIWZ - Rysunki.zip (ZIP, 22.MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-19 09:41:59 | 22.MB | 86 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | BIP Zawiadomienie ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (DOC, 29KB) | 2016-06-08 09:12:01 | 29KB | 910 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 19-05-2016 09:25:57 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 19-05-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 08-06-2016 09:12:01 |