System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Modernizacja budynku Strażnicy OSP w miejscowości Zatom Nowy.
RII.3271. 1. 22 .2016 Międzychód 16 września 2016 r .
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Tekst jednolity Dz.U.z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami), oraz w oparciu o obowiązujący regulamin udzielania zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 30.000 Euro, Gmina Międzychód zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pod nazwą: Modernizacja budynku Strażnicy OSP w miejscowości Zatom Nowy.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Międzychód
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
www.miedzychod.pl
urzad@miedzychod.pl
Godziny urzędowania : 8.00 - 14.00
2) Określenie trybu zamówienia: Zapytanie o cenę o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 30 000 euro.
3) Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
4) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
5) Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pod nazwą: Modernizacja budynku strażnicy OSP w miejscowości Zatom Nowy, którego
zakres robót obejmuje:
- modernizacje pomieszczenia socjalnego (wykuwanie ościeżnic drewnianych, podokienników drewnianych, zamurowanie otworów, uzupełnienie tynków, wykonanie wypustu elektrycznego na gniazda i oprawę oświetleniową, montaż skrzydeł drzwiowych, wykonanie gładzi gipsowych, dostawa i montaż kominka wewnętrznego, malowanie podłoży gipsowych, wykonanie posadzki z deski barlineckiej – materiał inwestora).
- modernizacje pomieszczenia garażowego ((wykuwanie ościeżnic drewnianych, podokienników drewnianych, gruntowanie podłoży, wykonywanie warstwy wyrównawczej, wykonanie gładzi gipsowych, okładziny z płyt gipsowych, malowanie podłoży gipsowych).
- remont dachu na wieży i garażu (rozbiórka pokrycia z papy, rozebranie obróbek blacharskich – rynien i rur spustowych, montaż rynien i rur spustowych, renowacja dachu papą termozgrzewalną).
- modernizacja elewacji wieży i garażu (rozebranie obróbek blacharskich, uzupełnienie tynków zewnętrznych, ocieplenie ścian płytami styropianowymi gr. 10 cm wraz z założeniem siatki i wykonaniem tynków, założenie różnych obróbek blacharskich, malowanie farbami olejnymi różnych konstrukcji, ustawianie rusztowań warszawskich).
- wykonanie i montaż wiaty na opał (wykonanie robót ziemnych pod stopy fundamentowe, montaż stóp betonowych, osadzenie podstaw stalowych do słupów, montaż słupów drewnianych, płatwi, zastrzałów, krokwi, obudowa ścian wiaty z płotków drewnianych, impregnacja konstrukcji drewnianej, pokrycie dachu blachą powlekaną dachówkową, montaż rynien i rur spustowych z blachy tytan – cynk, wykonanie i montaż obróbek blacharskich, wykonanie posadzki betonowej).
Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w przedmiarze robót, oraz kosztorysie ofertowym stanowiącym załącznik nr 4 do n/n zapytania o cenę, na podstawie którego należy wycenić wartość robót budowlanych w/w zamówienia publicznego i wpisać do formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do Zapytania o cenę.
Cena wpisana do formularza ofertowego ma charakter ryczałtowy i nie ulegnie zmianie do zakończenia budowy. Przygotowując ofertę Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z przedmiarem robót oraz przeprowadzić wizję lokalną w terenie, celem zapoznania się ze stanem faktycznym obiektu objętego zamówieniem.
W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane i dostawy materiałów niezbędne do wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia jak również koszty związane z organizacją placu budowy, koszty ubezpieczenia budowy.
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do dnia 30 listopada 2016 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z
postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
- złożą wypełniony formularz ofertowy .
8) Oferta winna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy wg wzoru druku stanowiącego zał. Nr 1 do n/n ogłoszenia ,
- oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy Pzp. – zał. Nr 2.do n/n ogłoszenia,
- oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. – zał. Nr 3 do n/n ogłoszenia.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium : Najniższa cena.
Waga: 100 %
10) Miejsce i termin składania ofert:
- w siedzibie zamawiającego
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
Pokój nr 101 / sekretariat /
do dnia 26.09.2016 r. do godz. 12:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
Pokój nr 100
dnia 26.09.2016 r. o godz. 12:30.
12)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
13) Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
14) Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwo lub umocowania prawnego.
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści zapytania ofertowego
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.
- Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
-Wykonawca winien umieścić ofertę w jednej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i
adresem Wykonawcy, która będzie zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w pkt.1
i winna posiadać oznaczenie:
„Oferta na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania Modernizacja budynku strażnicy OSP w miejscowości Zatom Nowy”.
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. 26.09.2016 r. godz. 12:30”.
15. Pracownikiem Zamawiającego upoważnionym do kontaktu z Wykonawcami jest
Wojciech Dyl tel. 95 748 8132.
16. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi
Wykonawców podając w szczególności:
nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru,
a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz ze
streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną
ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
17) Załączniki składające się na integralną cześć oferty:
1. Druk oferta - załącznik nr 1
2. Druk oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. -załącznik nr 2
3. Druk oświadczenia w trybie art.24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. – załącznik nr 3
4. Przedmiar robót i kosztorys ślepy – załącznik nr 4
5. Projekt umowy – załącznik nr 5.
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1-3 do zapytania - modernizacja budynku OSP Zatom Nowy.doc (DOC, 51.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-16 09:26:00 | 51.KB | 60 razy |
2 | Załącznik nr 4 do Zapytania-przedmiar, zestawienie materiałów, kosztorys ślepy ofertowy.zip (ZIP, 564KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-16 09:26:14 | 564KB | 58 razy |
3 | Załącznik nr 5 - projekt umowa - roboty budowlane.doc (DOC, 97KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-16 09:26:28 | 97KB | 57 razy |
4 | Załącznik nr 6 - rysunki.zip (ZIP, 517KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-21 08:40:48 | 517KB | 37 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z sesji otwarcia ofert Zatom Nowy Strażnica OSP.pdf (PDF, 362KB) | 2016-09-27 09:00:26 | 362KB | 742 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o wyborze oferty OSP Zatom Nowy.pdf (PDF, 329KB) | 2016-09-28 10:22:57 | 329KB | 902 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 16-09-2016 09:26:00 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 16-09-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 28-09-2016 10:22:57 |