System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Zewnętrznej i Spichrzowej.
Ogłoszenie nr 321936 - 2016 z dnia 2016-10-12 r. Międzychód: Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Zewnętrznej i Spichrzowej. OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie Nazwa projektu lub programu O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych nie Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %) SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający nie Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania nie Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: nie Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów: nie W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych: I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzychód, krajowy numer identyfikacyjny 52459400000, ul. ul. Piłsudskiego 2, 64400 Międzychód, woj. wielkopolskie, państwo , tel. 957 488 100, e-mail urzad@miedzychod.pl, faks 957 488 134. I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy): Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): I.4) KOMUNIKACJA: tak Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia tak Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem nie Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać: nie Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne nie SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Zewnętrznej i Spichrzowej. nie II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Przebudowa nawierzchni chodników w Międzychodzie przy ul. Zewnętrznej i Spichrzowej, polegająca na przełożeniu istniejącej nawierzchni chodnika na odcinku ok. 160 mb z płyt betonowych o wymiarach 35x35x5 oraz 50x50x7 na nawierzchnię chodnika z kostki betonowej szarej o grubości 6 cm i powierzchni ok.422,7 m2 i nawierzchnię zjazdów z kostki betonowej czerwonej o grubości 8 cm i powierzchni ok. 98,7 m2. zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie min.: - roboty pomiarowe ok. 160 mb - roboty rozbiórkowe (usunięcie ziemi urodzajnej, rozebranie krawężników betonowych wraz z ławami betonowymi, rozebranie obrzeży, rozebranie nawierzchni chodników z płyt betonowych 35x35x5 oraz 50x50x7 wraz z załadunkiem na palety i transportem na odległość do 1 km, rozbiórka elementów betonowych, ścinanie drzew w ilości 4 szt,karczowanie karpiny, wywożenie karpiny i gałęzi na odległość do 2 km), - podbudowy (mechaniczne wykonanie koryta na całej szerokości chodników i zjazdów,wykonanie podbudowy z chudego betonu o grubości po zagęszczeniu 10 cm pod nawierzchnię chodnika, oraz wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego o grubości po zagęszczeniu 25 cm pod zjazdy – razem warstwa dolna i górna) - elementy ulic (wykonanie ławy pod krawężniki, montaż krawężników betonowych oraz kamiennych, montaż obrzeży betonowych regulacja pionowa studzienek, wypełnienie szczelin zaprawą betonową, montaż listwy ekoburta), - nawierzchnie ( wykonanie nawierzchni chodnika z kostki betonowej gr. 6 cm – ok. 422,7 m2, wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej grub. 8 cm na zjazdy – ok. 98,7 m2), - odwodnienie (wykonanie odwodnienia – ruszt z żeliwa - ok. 31,0 mb), - zieleń ( plantowanie nawierzchni gruntu uzupełnienie humusem, sadzenie drzew i krzewów). Przewidywany zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załączniki do SIWZ. (w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów) II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak data zakończenia: 20/12/2016 II.9) Informacje dodatkowe: SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP: 1) odpis z właściwego rejestru, lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt. VIII – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.( dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VIII.2 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6) 1.SKŁADANIE OŚWIADCZENIA O PRZYNALEŻNOŚCI LUB BRAKU PRZYNALEŻNOŚCI DO GRUPY KAPITAŁOWEJ Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Poza w/w dokumentami i oświadczeniami Wykonawca winien przedłożyć: - wypełniony formularz ofertowy - wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, - kosztorys ofertowy wraz z tabelarycznym zestawieniem kosztów - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust.1, pkt. 12-23 oraz art. 24 ust.5 pkt 1,4 załącznik nr 3 do SIWZ - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 2 do SIWZ 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a. Oferta winna zawierać: oświadczenia wg. załącznika nr 2 i nr 3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. b. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie (np. konsorcjum), warunki dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, zdolności technicznej lub zawodowej winien spełnić jeden z konsorcjantów lub łącznie cały ten podmiot. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej składa każdy z konsorcjantów. c. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem "za zgodność z oryginałem". d. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) OPIS IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: nie IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: nie IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu Liczba wykonawców IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów: Umowa ramowa będzie zawarta: IV.1.8) Aukcja elektroniczna Aukcja wieloetapowa
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania: Licytacja wieloetapowa
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej: Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy: Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian: IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE |
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Tajemnica przedsiębiorstwa: Jeżeli według Wykonawcy oferta będzie zawierała informacje objęte tajemnicą jego przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tekst jednolity Dz.U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503, z późn. zm.), muszą być oznaczone klauzulą NIE UDOSTĘPNIAĆ – TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA i umieszczone na końcu oferty (ostatnie strony w ofercie lub osobno). W innym przypadku wszystkie informacje zawarte w ofercie będą uważane za ogólnie dostępne i mogą być udostępnione pozostałym Wykonawcom razem z protokołem postępowania. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp. Zgodnie z art. 8 ust. 3 Ustawy Pzp, w przypadku zastrzeżenia informacji, Wykonawca zobowiązany jest do wykazania, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa.
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data:28/10/2016, godzina: 12:00, Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie |
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ - Przebudowa chodników w Międzychodzie przy ul. Zewnętrznej i Spichrzowej.doc (DOC, 218KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:05:06 | 218KB | 67 razy |
2 | Załącznik nr 1-7 do SIWZ - Przebudowa chodników w Międzychodzie przy ul. Zewnętrznej i Spichrzowej.doc (DOC, 113KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:05:29 | 113KB | 52 razy |
3 | Załącznik nr 8 do SIWZ - projekt umowy.doc (DOC, 138KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:05:39 | 138KB | 52 razy |
4 | Załącznik nr 9 - Przedmiar robót i kosztorys ślepy ul. Zewnętrzna i Spichrzowa.zip (ZIP, 205KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:05:59 | 205KB | 58 razy |
5 | Załącznik nr 10 - Tabelaryczne zestawienie kosztów.doc (DOC, 30KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:06:09 | 30KB | 52 razy |
6 | Załącznik nr 11 do SIWZ - Specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 1.4MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:06:26 | 1.4MB | 45 razy |
7 | Załącznik nr 12 do SIWZ - rysunek i opis.pdf (PDF, 79.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-12 14:06:35 | 79.KB | 84 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z otwarcia ofert.pdf (PDF, 476KB) | 2016-10-31 10:45:46 | 476KB | 948 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Wybór oferty - chodniki.pdf (PDF, 369KB) | 2016-11-10 13:45:16 | 369KB | 755 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 12-10-2016 14:05:06 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 12-10-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 10-11-2016 13:45:16 |