System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie Gminy Międzychód.
RII. 271. 1. 28.2016 Międzychód 18.10.2016 r.
Międzychód: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym 2016/2017 na terenie Gminy Międzychód.
ZAPYTANIE O CENĘ – usługi
o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości
kwoty 30000 Euro.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: GMINA MIĘDZYCHÓD, ul. Marszałka Piłsudskiego 2,
64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 095 7488100, faks 095 7488134.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.miedzychod.pl, www.bip2.miedzychod.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia jest
wykonanie usług sprzętowych przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych w sezonie zimowym
2016/2017 na terenie Gminy Międzychód.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonywanie usług sprzętowych i transportowych mających na celu
zmniejszenie lub ograniczenie zakłóceń ruchu drogowego wywołanych takimi czynnikami
atmosferycznymi jak śliskość zimowa oraz opady śniegu w sezonie zimowym 2016/2017 na drogach
gminnych na terenie Gminy Międzychód.
Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: przygotowanie materiałów do zapobiegania powstawaniu i
likwidowania śliskości na drogach gminnych / z materiału powierzonego przez Zamawiającego/,
ładowanie mieszanki piaskowo – solnej, zwalczanie śliskości zimowej na drogach gminnych na
podstawie dyspozycji Zamawiającego, odśnieżanie dróg gminnych na podstawie dyspozycji
Zamawiającego, zapewnienie stałej gotowości dla sprzętu i transportu związanego z zimowym
utrzymaniem dróg.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust 1, pkt. 6
ustawy Pzp. Roboty uzupełniające stanowiące nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i
polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone
w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o
zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.04.2017.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III.3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie dokumentów i oświadczeń
dołączonych do oferty na zasadzie spełnia – nie spełnia,
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o przedłożone oświadczenie
zgodnie z art. 22 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże że dysponuje
następującą minimalną ilością jednostek sprzętowych: ładowarka – szt. 1, samochód
ciężarowy – szt. 1, ciągniki – szt. 2, piaskarka – szt 2, pług odśnieżny – szt. 2,
spychacz DT – szt. 1, równiarka samojezdna – szt. 1. Ocena spełnienia tego warunku
nastąpi na podstawie złożonego wykazu sprzętu wg. oceny spełnia – nie spełnia.
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o przedłożone oświadczenie zgodnie
z art. 22 ust.1i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony w oparciu o przedłożone oświadczenie zgodnie
z art. 22 ust.1i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub
robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania
tymi zasobami.
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie
art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
- III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
wypełniony Formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ, wypełniony Formularz cenowy wg. załącznika nr 5 do SIWZ, oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust.1 wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ., oraz oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z art. 24 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych wg. wzoru druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ.,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: zapytanie o cenę
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści
oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: zmiany terminu wykonania zamówienia, zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy i innych, które wynikają wskutek okoliczności niezależnych, niemożliwych do przewidzenia w momencie podpisania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip2.miedzychod.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt.I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2016 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego tj. Gmina Międzychód ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, pok. nr 101 Sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ zima 2016 2017.doc (DOC, 96KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-18 10:20:56 | 96KB | 35 razy |
2 | ||||
3 | 20_10_2016_10_08_21_zalaczniki_do_siwz_od_1_do_7_zima_2016_2017.doc (DOC, 101KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-20 10:08:21 | 101KB | 30 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Informacja z sesji otwarcia ofert zima.pdf (PDF, 329KB) | 2016-10-31 10:49:51 | 329KB | 815 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o wyborze oferty - zima..pdf (PDF, 306KB) | 2016-10-31 10:49:51 | 306KB | 879 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 18-10-2016 10:20:56 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 18-10-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 31-10-2016 10:49:51 |