Logo BIP Logo ePUAP
Biuletyn Informacji Publicznej
herb jednostki
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
System Rada

System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.

System eBoi

eBoi
Jak załatwić sprawę?

System eWrota

eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.

Deklaracja dostępności

OŚWIADCZENIE W SPRAWIE DOSTĘPNOŚCI

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony .

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Część dokumentów zamieszczona jest w postaci nieprzeszukiwalnych plików pdf (skan dokumentu).

Nadmierne koszty

Część dokumentów zamieszczona jest w postaci nieprzeszukiwalnych plików pdf (skan dokumentu). Ocena dokonana na podstawie analizy kosztów zapewnienia dostępności cyfrowej wskazanego elementu.

Treści nieobjęte przepisami

Data i podstawa przygotowania deklaracji dostępności

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny (zespół roboczy).

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Skróty klawiszowe

SHIFT + ALT + H - Strona główna
SHIFT + ALT + M - Zawartość strony
SHIFT + ALT + F - Wyszukiwarka
SHIFT + ALT + 0-9 - Menu

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Krzysztof Dragoński — mejlowo krzysztof.dragonski@miedzychod.pl lub telefonicznie 95 748 8100.

W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub elementu strony internetowej. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Pozostałe informacje

Aplikacje mobilne

Link do aplikacji mobilnej: nie dotyczy

Link do deklaracji dostępnosci tej aplikacji: nie dotyczy

Dostępność architektoniczna

Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód. Urząd składa się z trzech budynków oznaczonych odpowiednio A, B, C. Budynki połączone są ciągłymi ciągami komunikacyjnymi. Budynki A oraz B są w części dostosowane, budynek C jest dostosowany w pełni. Obsługa osób niepełnosprawnych odbywa się w budynku A, w Sali Obsługi Interesanta, wejście od strony budynku B oraz w Biurze Obsługi Interesanta w budynku B. Sala Obsługi Interesanta, oraz Biuro Obsługi Interesanta wyposażone są w pętlę indukcyjną. Toaleta dla osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze Budynku B. Przy wejściu B do budynku znajduje się podnośnika dla osób niepełnosprawnych. Na parkingu przed budynkiem A zapewniono 2 miejsca postojowe dla osób z niepełnosprawnościami, posiadają one oznaczenie poziome i pionowe. Do budynku można wejść z psem asystującym, jednak nie zapewniono w pobliżu budynku miejsca wyprowadzania psów asystujących. Budynek Urzędu wyposażony jest w koc oraz krzesło do ewakuacji osób ze szczególnymi potrzebami.

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Na schodach klatki schodowej w budynku B zamontowano nakładki kątowe oraz pola uwagi. W budynkach zamontowano plany tyflograficzne, a na drzwiach wejściowych do pomieszczeń biurowych umieszczono tabliczki brajlowskie z NFC. Biuro Obsługi Interesanta wyposażone jest w klawiaturę VisionBoard2 i lupę elektroniczną.