System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Międzychód
Międzychód, dn. 02.12.2019 roku
ROZEZNANIE RYNKU
W celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia pn.:
„Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Międzychód”
Burmistrz Międzychodu zaprasza do złożenia ofert cenowych na odbiór i przekazanie do odzysku lub unieszkodliwienia folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej z terenu gminy Międzychód, w celu ustalenia szacunkowej wartości zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przekazania właściwego zaproszenia do złożenia oferty cenowej do Wykonawców, którzy przekażą zamawiającemu szacunkową wartość zamówienia.
- Nazwa oraz adres Zamawiającego: GMINA MIĘDZYCHÓD ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód, tel.: 95 748 81 00 wew. 331
kancelaria@miedzychod.pl
- Opis przedmiotu zamówienia w celu rozeznania rynku:
- Przedmiotem zamówienia jest usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Międzychód.
- Zamawiający wskaże miejsce na terenie gminy, do którego rolnicy zobowiązani będą dostarczyć odpady we własnym zakresie.
- Szacunkowa masa wyrobów przeznaczonych do odzysku lub unieszkodliwienia wynosi:
- Odpady z folii rolniczych czarnych: 5 965 kg
- Odpady z folii rolniczych białych: 35 322 kg
- Odpady z siatki do owijania balotów: 12 587 kg
- Odpady ze sznurka do owijania balotów: 3 430 kg
- Odpady z worków po nawozach: 4 990 kg
- Odpady z worków typu Big-Bag: 13 555 kg
- Prace wchodzące w zakres przedmiotu zamówienia:
- Ważenie odbieranych odpadów z folii rolniczych, sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag przy użyciu własnych (posiadających legalizację) urządzeń.
- Załadunek odpowiednio zapakowanych, wymienionych w pp. typów odpadów na środek transportu oraz uporządkowanie miejsca wykonywania usługi z w/w odpadów.
- Transport odebranych odpadów z działalności rolniczej do miejsca ich odzysku lub unieszkodliwienia środkami transportu posiadającymi aktualne zezwolenia na transport odpadów.
- Rozładunek i przekazanie odpadów z folii rolniczych, sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag do odzysku lub unieszkodliwienia.
- W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest:
4.1. Spisać z każdą osobą dostarczającą odpady protokół odbioru odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag, którego jeden egzemplarz przekaże Zamawiającemu.
Protokół w szczególności powinien zawierać następujące dane:
1) imię i nazwisko właściciela posesji/ użytkownika, który dostarcza odpady;
2) adres, z którego pochodzą dostarczone odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań typu Big-Bag
3) datę odbioru
4) wagę odbieranego odpadu w rozbiciu na:
- folie rolnicze białe; - folie rolnicze czarne; - siatki do owijania balotów; - sznurki do owijania balotów; - opakowania po nawozach; - opakowania typu Big-Bag;
5) podpis właściciela/ użytkownika
6) podpis wykonawcy (właściciela firmy) lub osoby upoważnionej przez wykonawcę ze wskazaniem pełnionej funkcji,
7) pieczęć firmową wykonawcy,
4.2. Prowadzić ilościową i jakościową ewidencję odpadów określoną art. 66 i 67 ustawy z dnia 14.12.2012 r. o odpadach ( Dz. U. z 2019 r. poz. 701 tj.) z zastosowaniem wzorów dokumentów określonych rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 25.04.2019 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów ( Dz. U. z 2019 poz.819),
4.3 Wykonać przedmiot zamówienia z uwzględnieniem wymogów obowiązujących w tym zakresie prawa, do przekazania Zamawiającemu stosownych dokumentów potwierdzających właściwe i zgodne z przepisami wykonanie przedmiotu zamówienia, a w szczególności Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu:
- oryginałów/potwierdzonych za zgodność kart przekazania odpadów, osobno dla każdego z
właścicieli nieruchomości, którzy przekazali odpady z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag oraz kart przekazania odpadów z folii rolniczych, siatki i sznurka do owijania balotów oraz opakowań po nawozach i typu Big-Bag poddanych odzyskowi lub unieszkodliwieniu.
4.4. Wykonawca wykona co najmniej 10-15 zdjęć podczas wykonywania prac na różnym etapie, czytelnych dobrej jakości, kolorowych zdjęć, ilustrujących przebieg realizacji zadania.
4.5. Po wykonaniu zadania Wykonawca przedłoży Zamawiającemu sprawozdanie zawierające: adres gospodarstwa rolnego, z którego dostarczone zostały odpady, wskazanie ilości odebranego odpadu w Mg w rozbiciu na folie rolnicze białe i czarne, siatki i sznurki do owijania balotów, opakowania po nawozach i typu Big- Bag.
4.6. Po wykonaniu zadania Wykonawca złoży oświadczenie o prawidłowym wykonaniu prac z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
5. Wykonawca zobowiązuje się zachować w tajemnicy wszelkie informacje i dane otrzymane
od Zamawiającego oraz od właścicieli nieruchomości, którzy dostarczą odpady.
6. Wszelkie działania lub czynności nie opisane powyżej, a wynikające z procedur określonych w ustawach oraz przepisach szczególnych, niezbędne do właściwego i kompletnego wykonania zamówienia Wykonawca winien wykonać w ramach przedmiotu zamówienia i uwzględnić w kosztach i terminie wykonania przedmiotu zamówienia.
III. Termin realizacji zadania: Do dnia 30.06.2020 r.
IV. Termin składania ofert:
Ofertę cenową należy złożyć na formularzu ofertowym, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej informacji do dnia 10.12.2019 r. do godz. 11.00 na adres korespondencyjny Zamawiającego:
GMINA MIĘDZYCHÓD ul. Marszałka Piłsudskiego 2; 64-400 Międzychód
lub na adres e-mail: kancelaria@miedzychod.pl z dopiskiem/tytułem:
"Oferta cenowa - Rozeznanie rynku - "Usuwanie folii rolniczych i innych odpadów pochodzących z działalności rolniczej na terenie gminy Międzychód".
Osoba uprawniona do kontaktu z Oferentami:
SŁAWOMIR SZAŁATA, nr tel. 95 74 88 100 wew. 331
UWAGA: Niniejsze rozeznanie rynku nie stanowi zobowiązania do zawarcia umowy.
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | załącznik nr 1 do formularza ofertowego.doc (DOC, 35.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2019-12-02 16:51:34 | 35.KB | 14 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 02-12-2019 16:51:34 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 02-12-2019 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 02-12-2019 16:52:06 |