System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Rewitalizacja terenu przy ul. Langowicza w Międzychodzie budowa parkingu.
RII. 271. 8. 2016 Międzychód dnia 25.05. 2016 r. Międzychód: Rewitalizacja terenu przy ul. Langowicza w Międzychodzie - budowa parkingu.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe. Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego. SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzychód, ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód, woj. wielkopolskie, tel. 95 7488100, faks 95 7488134.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa. SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rewitalizacja terenu przy ul. Langowicza w Międzychodzie - budowa parkingu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z realizacja zadania inwestycyjnego pod nazwą: Rewitalizacja terenu przy ul. Langowicza w Międzychodzie - budowa parkingu.
Przewidywany zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie min.:
I. Roboty drogowe parking: - roboty pomiarowe - rozebranie istniejących nawierzchni chodników, obrzeży, krawężników - formowanie i zagęszczanie nasypów - wykop, załadunek i transport urobku na odległość do 1 km. - wykonanie i zagęszczenie podbudowy z piasku średniego oraz kruszywa łamanego - ok. 2415 m2 - wykonanie nawierzchni z kostki betonowej brukowej grub. 8 cm - ok. 1363 m2. - wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych gr. 8cm (szare) wypełnione grysem - ok. 508,0 m2 - wykonanie nawierzchni z płyt wielootworowych gr. 8 cm (czerwone) wypełnione grysem - ok. 544,0 m2 - wykonanie ścieku ulicznego z kostki brukowej w trzech rzędach - ok. 122,3 mb - montaż słupków i znaków drogowych - montaż krawężników betonowych - ok. 475 mb - wykonanie ławy pod obrzeża betonowe - montaż obrzeży betonowych - ok. 209,2 mb - humusowanie skarp z obsianiem trawą. - sadzenie drzew i krzewów - obsadzenie kwietników bylinami oraz roślinami kwietnikowymi. - ręczne rozrzucenie kory sosnowej na terenie płaskim II. Roboty drogowe dojazd do boiska. - roboty przygotowawcze ( roboty pomiarowe przy robotach powierzchniowych, rozebranie obrzeży trawnikowych, rozebranie nawierzchni z kostki), - roboty ziemne (wybranie ziemi koparkami wraz z załadunkiem i wywozem urobku do 1 km), - podbudowy ( profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego warstwa dolna i górna z zagęszczeniem po ok. 312 m2), - elementy ulic ( montaż krawężników betonowych o wym. 15 x 30 cm, z wykonaniem ław betonowych na podsypce cementowo piaskowej - ok.39,0 mb), - nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo piaskowej w ilości ok. 312,0 m2), III. Kanalizacja deszczowa - roboty pomiarowe - 170 mb - usunięcie ziemi urodzajnej i wykonanie wykopów - zasypanie wykopów - wykonanie kanału z rur PVC fi 200 - ok. 101,26 mb - wykonanie kanału z rur PVC fi 315 - ok. 69,11 mb - wykonanie studni rewizyjnych z kręgów betonowych o śr. 1200 mm - 3 szt. - montaż studzienek ściekowych ulicznych o śr. 500 mm - 8 szt - próby szczelności instalacji IV. Oświetlenie zewnętrzne parkingu - budowa linii kablowej oświetlenia ulicznego - ok. 120,0 mb - montaż słupów oświetleniowych parkowych z jedną oprawą - 2 szt - montaż słupów oświetleniowych parkowych z dwoma oprawami - 4 szt - montaż opraw na słupach - 10 szt - montaż uziomu powierzchniowego - pomiary uziemienia ochronnego
Przewidywany zakres robót do wykonania określa przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz projekt budowlany stanowiące załączniki do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia .
Zamawiający we wszystkich miejscach opisu przedmiotu zamówienia, w których są podane nazwy własne urządzeń i materiałów określają jedynie minimalne oczekiwane parametry techniczne, jakościowe oraz wymagany standard, dopuszcza zastosowanie materiału, urządzenia, sprzętu równoważnego pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określono w dokumentacji projektowej, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust.5 ustawy pzp należy do Wykonawcy.
II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art.67 ust 1, pkt. 6 ustawy Pzp. Roboty budowlane uzupełniające stanowiące nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegające na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45100000-8 Roboty ziemne 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni dróg i parkingów II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie. II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:
Termin zakończenia robót budowlanych, potwierdzony zgłoszeniem przez Wykonawcę o gotowości do odbioru robót - do dnia 31.10.2016 r.
Okres Gwarancji Jakości - Wymagany przez Zamawiającego: - minimalny okres gwarancji 3 lata od daty odbioru robót.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 zł.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że ze wszystkich najważniejszych robót budowlanych (wyszczególnionych w załączniku nr 5 do SIWZ) wykonanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie nawierzchni dróg lub parkingów wraz z infrastrukturą towarzyszącą o wartości brutto nie mniejszej niż 500 000 PLN każda. Wykonawca musi również dołączyć dowody dotyczące najważniejszych robót, z podaniem ich rodzaju wartości, daty i miejsca wykonania. oraz określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone poświadczone przez inwestora (poświadczenie). W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa.
Wykaz wszystkich najważniejszych robót budowlanych wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzić winien nie tylko spełnienie warunku minimalnego określonego przez Zamawiającego w pkt. 1.2, lecz posłuży również Zamawiającemu do weryfikacji zdolności wykonawcy do należytego wykonania zamówienia.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, że dysponuje co najmniej następującymi ilościami jednostek sprzętowych: tj. koparka jednonaczyniowa gąsienicowa lub kołowa 0,4 do 0.6 m3.- min. 1 szt., spycharka gąsienicowa lub kołowa min 75 kM - min 1 szt, samochód samowyładowczy od 5 do 20 t - min.2 szt., zagęszczarka spalinowa wibracyjna -min.2 szt, ubijak spalinowy - min.2 szt, agregat prądotwórczy- min. 1 szt, sprężarka spalinowa - min 1szt, samochód skrzyniowy min 10 t - min 1szt.,walec samojezdny min.7,5t -min.1szt,
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami odpowiedzialnymi za prowadzenie robót : (kierownik budowy branży drogowej oraz kierownicy robót branży sanitarnej i elektrycznej). Wykazane przez Wykonawcę osoby winny posiadać uprawnienia niezbędne do wykonania prac objętych przedmiotem zamówienia, wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz należeć do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.
* III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: - jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 PLN, - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 500.000 PLN.
III.3.6. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z innymi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - oryginał dokumentu. Treść zobowiązania podmiotu trzeciego powinna określać: zakres kto jest podmiotem, zakres zobowiązania, w jaki sposób będzie ono wykonywane i jakiego okresu dotyczy.
Podmiot który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust.2b, odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy.
Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: Zamawiający dokona oceny spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów na zasadzie „spełnia”/ „nie spełnia”. Wykonawca na żądanie Zamawiającego i w zakresie przez niego wskazanym jest zobowiązany wykazać odpowiednio, nie później niż na dzień składania ofert, spełnienie warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 i brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 pkt.4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przekłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował Wykonawca:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
* nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy Przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. * Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej.
III.6) INNE DOKUMENTY Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- oryginał dowodu wniesienia wadium, w przypadku zabezpieczenia wadium w inny sposób niż pieniądzu. - wypełnione Tabelaryczne zestawienie kosztów budowy wg. załącznika nr 11 do SIWZ. III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie SEKCJA IV: PROCEDURA IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
CENA 90 % - 90 pkt. OKRES GWARANCJI JAKOŚCI 10 % - 10 pkt.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w Rozdz. XVI SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.miedzychod.pl Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w wersji papierowej można uzyskać pod adresem Zamawiającego podany w pkt.I.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.06.2016 r. godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie ul. Marszałka Piłsudskiego 2, 64-400 Międzychód - pokój nr 101 Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.4.18) Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w BZP w dniu 25.05.2016 r.
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY |
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | SIWZ - Budowa parkingu ul. Langowicza.doc (DOC, 211KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:29:17 | 211KB | 113 razy |
2 | Załącznik nr 1-8 do SIWZ - Budowa parkingu ul. Langowicza.doc (DOC, 125KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:30:26 | 125KB | 66 razy |
3 | Załącznik nr 9 do SIWZ - projekt umowy.doc (DOC, 133KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:30:43 | 133KB | 98 razy |
4 | Załącznik nr 10 do SIWZ Przedmiary robót Langowicza.pdf (PDF, 357KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:31:12 | 357KB | 87 razy |
5 | Załącznik nr 11 - Tabelaryczne zestawienie kosztów.doc (DOC, 31.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:31:37 | 31.KB | 87 razy |
6 | Załącznik nr 12 do SIWZ - Specyfikacja technicznaSST.zip (ZIP, 1.4MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:32:44 | 1.4MB | 90 razy |
7 | Załącznik nr 13 do SIWZ - Opisy techniczne.zip (ZIP, 5.9MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:34:55 | 5.9MB | 90 razy |
8 | Załącznik nr 13 do SIWZ - Rysunki.zip (ZIP, 17.MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-05-25 09:42:23 | 17.MB | 86 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | BIP Wyjaśnienie nr 1 do SIWZ.doc (DOC, 24.KB) | 2016-06-06 13:07:13 | 24.KB | 841 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie (ogłoszenie) o wyborze najkorzystniejszej oferty.doc (DOC, 28.KB) | 2016-06-17 09:00:24 | 28.KB | 850 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 25-05-2016 09:29:17 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 25-05-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 17-06-2016 09:00:24 |