System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
Remont parkingu przy ul. Szpitalnej w Międzychodzie.
RII.3271. 1. 25 .2016 Międzychód 21 września 2016 r .
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. (Tekst jednolity Dz.U.z 2015 r., poz. 2164 ze zmianami), oraz w oparciu o obowiązujący regulamin udzielania zamówienia publicznego o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 30.000 Euro, Gmina Międzychód zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pod nazwą: Remont parkingu przy ul. Szpitalnej w Międzychodzie.
1) Nazwa i adres zamawiającego:
Gmina Międzychód
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
www.miedzychod.pl
urzad@miedzychod.pl
Godziny urzędowania : 8.00 - 14.00
2) Określenie trybu zamówienia: Zapytanie o cenę o wartości szacunkowej zamówienia poniżej równowartości kwoty 30 000 euro.
3) Rodzaj zamówienia - roboty budowlane
4) Zamawiający nie dopuszcza złożenia ofert częściowych.
5) Zakres i wielkość przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem zadania pod nazwą: Remont parkingu przy ul. Szpitalnej w Międzychodzie, którego zakres robót obejmuje:
- roboty pomiarowe (roboty pomiarowe przy powierzchniowych robotach ziemnych),
- roboty rozbiórkowe (rozebranie poręczy ochronnych, rozebranie krawężników i obrzeży
betonowych, rozebranie ławy betonowej, mechaniczna rozbiórka nawierzchni betonowej, transport
materiałów drogowych z rozbiórki),
- podbudowy (mechaniczne wykonanie koryta na całej długości i szerokości parkingu – głęb.20 cm,
i powierzchnia parkingu ok. 344 m2), wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego – warstwa dolna
15 cm i warstwa górna 10 cm),
- elementy ulic ( wykonanie ławy pod krawężniki betonowe, montaż krawężników betonowych,
wypełnienie szczelin zaprawą betonową, montaż poręczy ochronnych sztywnych z pochwytem i
przeciągiem z rur śr. 60 i 38 mm o rozstawie słupków z rur 60 mm, 1,5 m – biało czerwone, ręczne
malowanie linii farbą chlorokauczukową),
- nawierzchnie (wykonanie nawierzchni z kostki betonowej czerwonej o grubości 8 cm na podsypce
cementowo piaskowej – ok. 344 m2),
- zieleń (humusowanie skarp z obsianiem przy grubości warstwy humusu 10 cm),
Szczegółowy zakres robót do wykonania określony jest w przedmiarze robót, kosztorysie ofertowym oraz specyfikacji technicznej, stanowiącym załączniki do n/n zapytania o cenę, na podstawie których należy wycenić wartość robót budowlanych w/w zamówienia publicznego i wpisać do formularza ofertowego – Załącznik nr 1 do Zapytania o cenę.
Cena wpisana do formularza ofertowego ma charakter ryczałtowy i nie ulegnie zmianie do zakończenia budowy. Przygotowując ofertę Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z przedmiarem robót oraz przeprowadzić wizję lokalną w terenie, celem zapoznania się ze stanem faktycznym obiektu objętego zamówieniem.
W cenie oferty należy ująć wszystkie roboty budowlane i dostawy materiałów niezbędne do wykonania i przekazania do eksploatacji przedmiotu zamówienia jak również koszty związane z organizacją placu budowy, koszty ubezpieczenia budowy, koszty związane z opracowaniem, koszty wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej (5 kpl.) oraz koszty opracowania projektu organizacji ruchu na czas wykonywania robót.
6) Termin wykonania zamówienia:
Termin wykonania zamówienia do dnia 10 grudnia 2016 r.
7) Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy :
- posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej
- spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt.1 i 2 ustawy Pzp, oraz nie podlegają wykluczeniu z
postępowania w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp.
- złożą wypełniony formularz ofertowy .
8) Oferta winna zawierać:
- wypełniony formularz ofertowy wg wzoru druku stanowiącego zał. Nr 1 do n/n ogłoszenia ,
- oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ust.1 pkt.1 i 2 ustawy Pzp. – zał. Nr 2.do n/n ogłoszenia,
- oświadczenie w trybie art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. – zał. Nr 3 do n/n ogłoszenia.
9) Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium : Najniższa cena.
Waga: 100 %
10) Miejsce i termin składania ofert:
- w siedzibie zamawiającego
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
Pokój nr 101 / sekretariat /
do dnia 30.09.2016 r. do godz. 12:00
11) miejsce i termin otwarcia ofert:
w siedzibie zamawiającego:
Urząd Miasta i Gminy w Międzychodzie
Ul. Marszałka Piłsudskiego 2
64-400 Międzychód
Pokój nr 100
dnia 30.09.2016 r. o godz. 12:30.
12)Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
13) Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
14) Sposób przygotowania oferty:
- Wykonawca może złożyć jedną ofertę, w formie pisemnej, w języku polskim.
- Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi składający ofertę.
- Oferta oraz wszystkie wymagane druki, formularze, oświadczenia, opracowane zestawienia i wykazy składane wraz z ofertą wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy w obrocie gospodarczym, zgodnie z aktem rejestracyjnym oraz przepisami prawa.
- Oferta i załączniki podpisane przez upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwo lub umocowania prawnego.
- Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia, załączniki i inne dokumenty, o których mowa w treści zapytania ofertowego
- Dokumenty winny być sporządzone zgodnie z zaleceniami oraz przedstawionymi przez zamawiającego wzorcami (załącznikami), zawierać informacje i dane określone w tych dokumentach.
- Poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby/ osób podpisującej ofertę.
- Wszystkie strony oferty powinny być spięte (zszyte) w sposób trwały, zapobiegający możliwości dekompletacji zawartości oferty.
-Wykonawca winien umieścić ofertę w jednej kopercie oznaczonej nazwą (firmą) i
adresem Wykonawcy, która będzie zaadresowana do Zamawiającego na adres podany w pkt.1
i winna posiadać oznaczenie:
„Oferta na wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania:
Remont parkingu przy ul. Szpitalnej w Międzychodzie .
Nie otwierać przed terminem otwarcia ofert tj. 30.09.2016 r. godz. 12:30”.
15. Pracownikiem Zamawiającego upoważnionym do kontaktu z Wykonawcami jest
Wojciech Dyl tel. 95 748 8132.
16. Zamawiający niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zawiadomi
Wykonawców podając w szczególności:
nazwę (firmę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, oraz uzasadnienie jej wyboru,
a także nazwy (firmy), siedziby i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty, wraz ze
streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną
ofertom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
17) Załączniki składające się na integralną cześć oferty:
1. Druk oferta - załącznik nr 1
2. Druk oświadczenia w trybie art.22 ust.1 pkt. 1 i 2 ustawy Pzp. -załącznik nr 2
3. Druk oświadczenia w trybie art.24 ust. 1 pkt. 12-23 ustawy Pzp. – załącznik nr 3
4. Przedmiar robót i kosztorys ślepy – załącznik nr 4
5. Projekt umowy – załącznik nr 5.
6. Specyfikacja techniczna – załącznik nr 6
7. Szkic parkingu - załącznik nr 7
BURMISTRZ MIĘDZYCHODU
KRZYSZTOF WOLNY
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | Załącznik nr 1-3 do zapytania - remont parkingu przy ul. Szpitalnej.doc (DOC, 52KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-21 09:13:26 | 52KB | 32 razy |
2 | Załącznik nr 4 - przedmiar i kosztorys ślepy ofertowy- Parking ul. Szpitalna.zip (ZIP, 1.1MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-21 09:13:51 | 1.1MB | 21 razy |
3 | Załącznik nr 5 - projekt umowa - roboty budowlane.doc (DOC, 98KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-21 09:14:21 | 98KB | 25 razy |
4 | Załącznik nr 6 - Specyfikacja techniczna.zip (ZIP, 1.0MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-21 09:14:57 | 1.0MB | 20 razy |
5 | Załącznik nr 7 - szkic parkngu Szpitalna.pdf (PDF, 43.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-09-21 09:15:45 | 43.KB | 27 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | Po modyfikacji - zaproszenie do składania oferty o cenę - Rewmont parkingu przy ul. Szpitalnej.doc (DOC, 53KB) | 2016-09-23 08:50:18 | 53KB | 736 razy |
2 | Po modyfikacji - Załącznik nr 4 przedmiar i kosztorys ślepy ofertowy.zip (ZIP, 117KB) | 2016-09-23 08:50:31 | 117KB | 714 razy |
3 | Po modyfikacji Załącznik nr 5 - projekt umowa - roboty budowlane.doc (DOC, 98KB) | 2016-09-23 08:50:45 | 98KB | 739 razy |
4 | Po modyfikacji - Zał. nr 7 - szkic parkingu Szpitalna.pdf (PDF, 39.KB) | 2016-09-23 08:50:55 | 39.KB | 722 razy |
5 | Modyfikacja nr 1.doc (DOC, 24.KB) | 2016-09-23 08:52:15 | 24.KB | 709 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | Otwarcie ofert - Remont parkingu przy ul. Szpitalnej.pdf (PDF, 358KB) | 2016-10-03 11:42:01 | 358KB | 733 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | Zawiadomienie o wyborze oferty - parking Szpitalna.pdf (PDF, 315KB) | 2016-10-03 15:19:56 | 315KB | 734 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 21-09-2016 09:13:26 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 21-09-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 03-10-2016 15:19:56 |