System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
AQUALIFT: dostawa paliw: benzyny bezołowiowej 95 dla urządzeń będących na wyposażeniu (tankowanie od kanistrów) Zamawiającego oraz oleju napędowego dla samochodów będących własnością MSK AQUALIFT Spółka z o.o., polegająca na umożliwieniu Zamawiającemu tankowania ww. paliwa.
Miejscowość, 2016-10-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: TM/07/DN/16. Nazwa zadania: Dostawa paliwa na potrzeby Zamawiającego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o
Adres zamawiającego Bolesława Chrobrego 24A
Kod Miejscowość 64-400 Międzychód
Telefon: 957482042
Faks: 957482043
adres strony internetowej www.miedzychod.pl/bip
adres poczty elektronicznej sekretariat@aqualift.co
Godziny urzędowania: 7:00 do 15:00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Przedmiotem umowy jest dostawa paliw: benzyny bezołowiowej 95 dla urządzeń będących na wyposażeniu (tankowanie od kanistrów) Zamawiającego oraz oleju napędowego dla samochodów będących własnością MSK AQUALIFT Spółka z o.o., polegająca na umożliwieniu Zamawiającemu tankowania ww. paliwa.
Zamawiający w ramach umowy przewiduje ww. asortyment w szacunkowych ilościach w okresie 12 miesięcy: benzyna bezołowiowa 95 w ilości 1400,00 litrów oraz olej napędowy w ilości 45000,00 litrów , podane powyżej ilości są ilościami szacunkowymi, wyliczonymi na podstawie ilości zużytego przez Zamawiającego paliwa w okresie od 01.10.2015r. do 30.09.2016 r. Przy czym wyżej wymienione wielkości są wyłącznie szacunkowe i nie oznaczają zobowiązania Zamawiającego do zakupienia paliw w wyżej wymienionych ilościach. Zamawiający może zmniejszyć ilość zamówionej benzyny bezołowiowej oraz oleju napędowego, nie więcej jednak niż o 30% szacunkowej ilości,. Z tego tytułu Wykonawca nie będzie dochodził od Zamawiającego żadnych roszczeń odszkodowawczych.
Zakup paliw dokonywany będzie w systemie bezgotówkowym za pomocą elektronicznych kart przypisanych do pojazdu na stacjach paliw Wykonawcy, wydanych Zamawiającemu i aktywowanych w terminie do 21 dni od daty zawarcia umowy. Wykonawca wyda 23 kart przypisanych dla każdego pojazdu zgodnie z numerem rejestracyjnym Zamawiającego.
Oraz dodatkowo 4 karty ma urządzenia. Karty na urządzenia winna być przypisana do poszczególnych zakładów w następującej ilości:
a. Zakład Oczyszczania i Zieleni ilość kart 1
b. Zakład Wodociągów i Kanalizacji: oczyszczalnia ilość kart 1; stacja uzdatniania wody ilość kart 1
c. Zakład Zarządzania Nieruchomościami ilość kart 1
Osoba dokonująca zakupu paliwa otrzyma każdorazowo pisemne potwierdzenie zakupu w formie paragonu. Zamawiający zastrzega, że żadna z kart nie może być objęta programami lojalnościowymi.
Wykaz samochodów mogących tankować w systemie bezgotówkowym zostanie dostarczony Wykonawcy w dniu zawarcia umowy. Zamawiający poinformuje Wykonawcę pisemnie lub drogą elektroniczną o zmianach w ww. wykazie samochodów.
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
09132100-4 Benzyna bezołowiowa
09134100-8 Olej napędowy
30163100-0 Karty na zakup paliwa
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
01.01.2017 do 31.12.2019
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
- O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- nie podlegają wykluczeniu;
- spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
- Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
- posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania kompetencji lub uprawnień (koncesje, zezwolenia, licencje lub wpis do jedynego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca posiadają siedzibę, członkostwo w określonej organizacji od którego uzależnione jest prawo do świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia w kraju pochodzenia wykonawcy lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę) -aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi, zgodnie z art. 46 ustawy z dnia 02 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (teks jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 672 ze zmianami).
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
wymagane jest aby wykonawcy posiadali określony minimalny roczny obrót , w tym określony minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem publicznym -złożyć oświadczenie o rocznym obrocie na poziomie 400000,00 zł.
wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej –złożyć oświadczenie o posiadaniu polisy ubezpieczeniowej na sumę ubezpieczenia minimum 200000,00 zł.
- zdolności technicznej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
- Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1,2,3,4,8 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
9) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
IX. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
1 |
Cena |
50 |
P1 = (C min/C max) x 50 pkt. Gdzie: C min - najniższa cena całkowita spośród badanych ofert C max – cena całkowita oferty badanej P 1 – liczba punktów badanej oferty w kryterium cena |
2 |
Wysokość upustu |
50 |
P2 = (C badany/C max) x 50 pkt. Gdzie: C badany - upust całkowity oferty badanej C max – najwyższy upust spośród badanych ofert P 2 – liczba punktów badanej oferty w kryterium wysokość upustu |
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 15 listopad 2016 rok do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Sp. z o.o
Bolesława Chrobrego 24A
64-400 Międzychód
Sekretariat I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 331838-2016. Data zamieszczenia 2016-10-27
____________________________________
Grażyna Trajnowska
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | swiz.doc (DOC, 179KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-28 08:15:50 | 179KB | 37 razy |
2 | załącznik nr 1 formularz ofertowy.doc (DOC, 48KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-28 08:16:34 | 48KB | 48 razy |
3 | załącznik nr 2.doc (DOC, 45KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-28 08:16:42 | 45KB | 52 razy |
4 | Załacznik nr 3_Umowa na paliwo_2016.doc (DOC, 51.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-10-28 08:16:51 | 51.KB | 50 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjaśnienia nr 1.doc (DOC, 39KB) | 2016-11-03 14:32:18 | 39KB | 887 razy |
2 | wyjaśnienia nr 2.doc (DOC, 47.KB) | 2016-11-07 16:02:49 | 47.KB | 735 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | informacja z sesji otwarcia.pdf (PDF, 902KB) | 2016-11-17 12:53:08 | 902KB | 794 razy |
2 | rozstrzygnięcie przetargu.pdf (PDF, 448KB) | 2016-12-06 13:29:54 | 448KB | 743 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 28-10-2016 08:15:50 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 27-10-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 06-12-2016 13:29:54 |