System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
AQUALIFT: Dostawa leasing operacyjny ciągnika rolniczego na potrzeby Zamawiającego
Numer sprawy: TM/08/ZOiZ/16
Miejscowość, 2016-12-07
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: TM/08/ZOiZ/16. Nazwa zadania: Dostawa leasing operacyjny ciągnika rolniczego na potrzeby Zamawiającego
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Spółka z o.o zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Spółka z o.o
Adres zamawiającego Bolesława Chrobrego 24A
Kod Miejscowość 64-400 Międzychód
Telefon: 957482042
Faks: 957482043
adres strony internetowej www.miedzychod.pl/bip
adres poczty elektronicznej sekretariat@aqualift.co
Godziny urzędowania: od 7:30 do 15:30
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej: www.miedzychod.pl/bip
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Dotyczy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, nazwa zadnia: Dostawa leasing operacyjny ciągnika rolniczego na potrzeby Zamawiającego.
Wskazanie nazw zwyczajowych czy producentów w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech technicznych i jakościowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określone przez zamawiającego. W takiej sytuacji zamawiający wymaga przedstawienia stosownych dokumentów, potwierdzających spełnienie wymagań.
Jeśli opis nie wskazuje inaczej podane parametry są parametrami minimalnymi.
CIĄGNIK ROLNICZY
Ciągnik musi być fabrycznie nowy, nie poddawany żadnym naprawom, pochodzić z produkcji w 2015 lub 2016 r. oraz winien spełniać obowiązujące w Polsce wymagania wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. Winien również posiadać komplet dokumentów wymaganych do rejestracji.
1. Maszyna fabrycznie nowa
2. Rok produkcji 2015 lub 2016
3. Napęd na 4 koła
4. Moc znamionowa: od 60 KM do 70 KM
5. Silnik S 8000, pojemność 2930 cm3, Intercooler, turbosprężarka, 3 cylindry po 2 zawory na cylinder
6. Norma emisji TIER 3. Mechaniczny wtrysk paliwa
7. Skrzynia biegów: w pełni zsynchronizowana, 4 biegi, 3 zakresy. Max prędkość w zależności od grupy. Liczba przełożeń: 12 x 12. Synchro Shuttle - Rewers przy kierownicy
8. Przednia oś: napęd na 4 koła
9. Tylna oś: elektrohydrauliczne załączanie blokady mechanizmu różnicowego
10. Hydraulika: maksymalny udźwig na końcówkach kulistych 3000,00 kg. Udźwig w odległości 610 mm, 2260 kg (w całym zakresie)
11. Kabina z oknem dachowym, siedzenia pasażera, klimatyzacja
12. WOM: 540/540E Obr/min
13. Wymiary: rozstaw osi 2180 - 2250 mm, długość 4100 - 4170 mm, szerokość 1935 - 2372 mm
14. Wyposażenie standardowe:
a. Pogrzewacz paliwa
b. Polska instrukcja obsługi
c. Pionowa rura wydechowa
d. Wspornik hak + obciążniki 6x45 kg (452 kg)
e. Gniazdo 40A
f. Tylna wycieraczka
g. Światło ostrzegawcze
h. Górny przesuwny zaczep
i. TUZ z szybkozłączami
j. Zbiornik na paliwo 110 litrów
15. Wyposażenie dodatkowe:
a. Przedni TUZ z dodatkową parą złącz hydraulicznych
b. Sterowanie za pomocą joystica
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
16700000-2 Ciągniki
66114000-2 Usługi leasingu operacyjnego
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia do 29.12.2016 rok
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
1) posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej,
działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3) zdolności technicznej lub zawodowej,
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1,2,3,4 ustawy Pzp.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
IX. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
|
|
||||
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Szczegółowy opis, wzór |
uwagi |
|
1 |
Cena |
80,00% |
P1 = (C min/C max) x 85 pkt. Gdzie: C min - najniższa cena całkowita spośród badanych ofert C max – cena całkowita oferty badanej P 1 – liczba punktów badanej oferty w kryterium cena |
|
|
2 |
Termin dostawy |
20,00% |
|
|
|
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 16-12-2016 do godz. 11:00 składania ofert
w siedzibie zamawiającego
Miejska Spółka Komunalna AQUALIFT Spółka z o.o
Bolesława Chrobrego 24A
64-400 Międzychód
Pokój sekretariat
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 363034-2016. Data zamieszczenia 2016-12-09
____________________________________
Wojciech Danielczak
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | swiz.doc (DOC, 174KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-09 10:12:44 | 174KB | 73 razy |
2 | załacznik nr 1.doc (DOC, 44KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-09 10:13:09 | 44KB | 66 razy |
3 | załącznik nr 2.doc (DOC, 50KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-09 10:13:17 | 50KB | 72 razy |
Wyjaśnienia i zmiany SIWZ | ||||
1 | wyjaśnienia do swiz 1.doc (DOC, 35.KB) | 2016-12-12 10:40:44 | 35.KB | 879 razy |
2 | wyjaśnienia do swiz 2.doc (DOC, 28.KB) | 2016-12-13 12:21:20 | 28.KB | 693 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | informacja z sesji otwarcia.pdf (PDF, 888KB) | 2016-12-19 09:24:07 | 888KB | 1047 razy |
Udzielenie zamówienia | ||||
1 | Unieważnienie postępowania.jpg (JPG, 704KB) | 2016-12-20 11:36:58 | 704KB | 703 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 09-12-2016 10:12:44 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 09-12-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 20-12-2016 11:36:58 |