System Rada
Profile Radnych, komisje, interpelacje, kalendarz posiedzeń.
eBoi
Jak załatwić sprawę?
eWrota
BIPy jednostek organizacyjnych.
AQUALIFT: Przebudowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 500mm PVC-U SN8 z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury wraz z studniami kanalizacyjnymi.
Miejscowość, 2016-12-16
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: TM/09/ZWiK/16.
Nazwa zadania: Przebudowę kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 500mm PVC-U SN8 z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury wraz z studniami kanalizacyjnymi
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z p. zm.) MSK AQUALIFT Sp. z o.o zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego MSK AQUALIFT Sp. z o.o
Adres zamawiającego Bolesława Chrobrego 24A
Kod Miejscowość 64-400 Międzychód
Telefon: 957482042
Faks: 957482043
adres strony internetowej www.miedzychod.pl/bip
adres poczty elektronicznej sekretariat@aqualift.co
Godziny urzędowania: 7:30 do 15:000
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Projektowany kolektor Fi 500 PVC-U SN8 należy połączyć z istniejąca kanalizacja sanitarna poprzez nabudowanie na istniejącej sieci studni betonowych Fi 1,2m beton C35/45. Miejsca włączenia -studnie S1 i S4 oznaczono na rysunku nr 1. Przebudowę kanalizacji sanitarnej zaprojektowano w systemie grawitacyjnym. W skład tak zaplanowanego systemu wchodzi system kanalizacji grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury oraz studnie kanalizacyjne Fi 1,2m beton C35/45. Rury PVC-U gwarantują wysoki stopień szczelności i zabezpieczają przed infiltracja wody gruntowej i ścieków oraz spełniają wymogi dla średniego ruchu ulicznego. System projektowanych rur kanalizacyjnych posiada pełny asortyment kształtek (trójniki, łuki, nasuwki), przejść szczelnych, oraz łączniki z innymi materiałami. Kanalizacje zaprojektowano z rur i kształtek Fi500mm PVC-U klasy S (SN8), do kanalizacji zewnętrznej, z uszczelkami trwale mocowanymi w kielichu rury. Kolektor sanitarny grawitacyjny uzbrojony będzie w studzienki betonowe (beton C35/45) Fi 1200 prefabrykowane.
Studnie betonowe Fi 1200 prefabrykowane wykonane wg normy DIN 4034, Cześć I z gotowa kineta, przejściami szczelnymi i stopniami złazowymi żeliwnymi (w/g normy PN-64/h-74086 i DIN 1211) zamocowanymi mijankowo w dwóch rzędach w odległości pionowej 250-300mm oraz w odległości poziomej osi stopni 272mm. Stopnie włazowe wykonane z żeliwa szarego i zabezpieczone powłoka z tworzywa. Kręgi betonowe łączone na uszczelki stożkowe naciągane odporne na agresywne działanie ścieków. Połączenia kręgów spoinowane od wewnątrz i zewnątrz. Właz żeliwny z wypełnieniem betonowym min C35/45 niewentylowane, typu ciężkiego o nośności P=40 ton z wkładka gumowa, o wysokości min. 14 cm. Na terenach zielonych i nieutwardzonych właz podnieść min. 5 cm ponad teren. Studnie wykonane z betonu C35/45, zbrojone stalowe AIII34GS.
Kanalizacje projektuje sie w ciągu pieszym zlokalizowanym na terenie działki 630 oraz na terenie działki 288/4. Włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej wykonać poprzez nabudowanie studni kanalizacyjnej S1 i S4 na istniejącym rurociągu Fi500mm. Projektowana kanalizacje sanitarna należy dostosować do rzeczywistych spadków i zagłębień kanałów.
Na odcinku S2-S3 brak jest wymaganego przykrycia kanału, dlatego też istniejący teren należy podnieść do rzędnej 34,00m. Całość ciągu pieszego (działka 630) należy zniwelować i dostosować do nowej rzędnej, tak aby uzyskać swobodny spad terenu w kierunku jeziora miejskiego.
Wykonawca przed przystąpieniem do robót ma obowiązek szczegółowo zapoznać sie z dokumentacja geotechniczna, która stanowi załącznik do projektów wykonawczych omawianego zadania
Kody Wspólnego Słownika Zamówień: 45231300-8 Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych
V. Informacja o możliwości lub wymogu złożenia oferty wariantowej:
zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia:
30 dni od podpisania umowy
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz podstawy wykluczenia::
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
2. Warunki udziału w postępowaniu dotyczą:
- działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień.
- sytuacji ekonomicznej lub finansowej,
wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej -polisa odpowiedzialności cywilnej na minimum 500000,00 zł.
- zdolności technicznej lub zawodowej,
wymagane jest spełnienie minimalnych warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, potencjału technicznego wykonawcy lub osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, umożliwiające realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości -kierownik budowy o specjalności instalacje sanitarne.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.
4. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1, 2, 3, 4, 8.
VIII. Wykaz oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
Wykonawcy składając ofertę załączają do niej Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz o nie podleganiu wykluczeniu - wypełnione i podpisane przez wykonawcę, które stanowić będzie wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Na wezwanie zamawiającego wykonawcy zobowiązani będą również do złożenia następujących dokumentów:
1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
2) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
4) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
5) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne,
6) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716),
7) oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
8) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
9) dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.
10) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,
11) wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
12) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
IX. Informacja na temat wadium:
zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
Wykonawców obowiązują ustalenia dot. wadium zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
X. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
kryteria oceny ofert przyjęte w niniejszym postępowaniu:
Lp. |
Nazwa kryterium |
Waga kryterium |
Sposób obliczenia |
|
Cena |
70 |
C = (C min/C o) x 70 pkt. gdzie: C min- najniższa cena brutto z ocenianych ofert (zł) C o - cena brutto określona w ocenianej ofercie (zł) |
|
Termin realizacji |
30 |
T = ((T max - To) / (T max - Tmin)) x 30 pkt. gdzie: T o - termin realizacji zadeklarowany w ofercie ocenianej T min. - najkrótszy termin realizacji spośród złożonych ofert T max - najdłuższy termin realizacji spośród złożonych ofert |
XI. Składanie ofert:
Oferty należy składać do dnia: 09.01.2017 do godz. 11:00
w siedzibie zamawiającego
MSK AQUALIFT Sp. z o.o
Bolesława Chrobrego 24A
64-400 Międzychód
Sekretariat I piętro
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej
nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów
nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna
nie dotyczy
XVI. Informacje o przewidywanych zamówieniach, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp:
zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 i 7 ustawy Pzp.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVII . Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 370336-2016. Data zamieszczenia 2016-12-20
____________________________________
Wojciech Danielczak
Załączniki do pobrania
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia | ||||
---|---|---|---|---|
1 | swiz.doc (DOC, 180KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:39:58 | 180KB | 219 razy |
2 | załącznik nr 1.doc (DOC, 40.KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:40:08 | 40.KB | 183 razy |
3 | załącznik nr 2.doc (DOC, 64KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:40:15 | 64KB | 338 razy |
4 | załącznik nr 3.doc (DOC, 46KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:40:22 | 46KB | 207 razy |
5 | kosztorys ofertowy przedmiar.pdf (PDF, 105KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:40:32 | 105KB | 227 razy |
6 | Projekt PDF.7z (7Z, 10.MB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:40:46 | 10.MB | 225 razy |
7 | STWIOR.pdf (PDF, 412KB) Po terminie otwarcia ofert |
2016-12-20 11:40:55 | 412KB | 228 razy |
Informacja z otwarcia ofert | ||||
1 | informacja z otwarcia.doc (DOC, 30KB) | 2017-01-09 12:41:33 | 30KB | 968 razy |
Wynik postępowania | ||||
1 | zawiadomienie o wyborze.doc (DOC, 40.KB) | 2017-01-26 08:19:45 | 40.KB | 970 razy |
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Akcja | Osoba | Data |
---|---|---|
Dodanie dokumentu: | Maciej Żurkowski | 20-12-2016 11:39:58 |
Osoba, która wytworzyła informację lub odpowiada za treść informacji: | Maciej Żurkowski | 20-12-2016 |
Ostatnia aktualizacja: | Maciej Żurkowski | 26-01-2017 08:19:45 |